wtorek, 28 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award


Olesia z bloga Na gazie strasznie mnie zaskoczyła przyznając mi nagrodę Versatile Blogger Award. Co za wspaniałe wyróżnienie i cieszę się, że nie tylko Olesia o mnie wspomniała, ale także z tego, że znalazłam się na pierwszym miejscu i to do tego nazwa mojego bloga została pięknie wykrzyczana drukowanymi literami. Strasznie dużo pozytywnych informacji na mnie spłynęło i cieszę się niezmiernie, że to moje stukanie w klawisze komuś się podoba :-)  Ale jak jest nagroda to są i zasady. A więc Łasuch musi: 


1. nominować 15 blogów do wyróżnienia
2. poinformować wybranych Blogerów o wyróżnieniu
3. wyłonić o sobie 7 faktów
4. Podziękować Olesi, która mnie nominowała
5. Zawiesić nagrodę na swoim blogu. 
Nic trudnego. 
Hmmmm, właśnie zdałam sobie sprawę, że to piekielnie trudne, bo tyle jest wspaniałych miejsc, które są dla mnie inspiracją, że nie mogę się zdecydować. 15 to tak mało. Udało mi  się wreszcie wybrać finałową piętnastkę, choć łatwo nie było i wielu z Was musiałam niestety pominąć. Kolejność blogów jest absolutnie przypadkowa :-D

A teraz coś o mnie:
1. Uwielbiam gotować. 
2. Uwielbiam karmić innych
3. Uwielbiam ćwiczyć jogę
4. Uwielbiam uczyć jogi
5. Uwielbiam nic nie robić
6. Nienawidzę zmywania
7. Nienawidzę wycierania mokrych talerzy

Uff udało się :-) 

24 komentarze:

  1. serdecznie dziękuję za wyróżnienie!
    5 i 7 - to tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogłaś się nie znaleźć na mojej liście Kaś :-)

      Usuń
  2. Dziekuje za wroznienie :)) A jogi zawsze chcialam sie nauczyc :)

    Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego a daje mnóstwo frajdy i megapozytywnych skutków ubocznych więc do dzieła Majko:-) Miłego dnia :-)

      Usuń
  3. Joanno,
    Dziękuję.
    Tylko czy ja dam radę spełnić te wszystkie warunki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aniu, to nic trudnego :-) Pozdrawiam ciepło:-)

      Usuń
  4. O! jak miło, dziękuję za wyróżnienie. Uściski! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawiłam Ci odrobinę przyjemności :-)

      Usuń
  6. Bardzo Ci Asiu dziękuję za nominację i miło dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność Kaczodajnio po mojej stronie :-)

      Usuń
  7. ojojoj!! dziekuje ci bardzo kochana;)nawet niewiesz jak sie ciesze:)))

    tez nie lubie zmywac - a jeszcze bardziej odkurzac :)))
    pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Olesiu, nie mogło Cię u mnie zabraknąć:-D He he, z odkurzaniem też mi ciężko idzie, ale to już byłby 8my punkt ;-) Pozdrowionka ślę :-D

      Usuń
  8. Również nienawidzę zmywać naczyń ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Olesia mnie ubiegła , ale przyłączam Cię do zabawy Versatile Blogger Award, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, dziękuję, strasznie mi miło :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu bardzo dziekuje za to wyroznienie, ale w zwiazku z tym, ze z zasady nie biore idzialu w lancuszkach ten tez musze przerwac. Przepraszam i dziekuje jeszcze raz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arku, tak myślałam, ale dla mnie najważniejsze było to, żeby Cię wyróżnić, bo na to zasługujesz i dobrze o tym wiesz. Jesteś megawielkim źródłem inspiracji i nie mogło Cię zabraknąć na mojej liście :-D

      Usuń